Sunday, November 9, 2008

TT Ipoh


TT Ipoh baru nie buat kat Nashmir... first time aku join TT sebab nak sedut ilmu photography... apa TT nie??? actually aku join satu forum kat sini and bila dah ada peluang tuk belajar hal- hal photog nie aku tak nak lepaskan peluang.... TT means teh tarik.. kiranya sesi belajar photog dari senior² or sifoo² secara tak formal or lebih santai... so, after join first TT nie memang rasa nak join lagi next TT.. aku pun baru sangat dalam photog nie and benda pertama yang aku belajar of course pasal camera.. kalo aku tak reti penggunaan kamera camner nak shoot gambar... thx to abang aris yang banyak layan soklan- soklan basic aku tu and mengajar basic photoshop... ahaks!! memang betul aku budak baru belajar kat situ... hope aku leh cope sume benda nie ngan cepat and boleh sedut banyak lagi ilmu... ^_^

~~sesi bincang²~~

~~otai- otai photoskool~~


~~Note: thx so much guys... u all very helpful and sporting!!

No comments: