Tuesday, November 4, 2008

Patah Kaki Lagi T_T!

Isk.... bukan kaki aku patah lerr tapi sajer menggunakan bahasa bunga- bungaan... patah kaki means aku dah tak leh nak gerak sesuka hati sebab aku punya kereta pinjam telah diambil oleh tuan punya... hahaha...

Watever pun hope my uncle yang kat IJN tuh akan ok and sihat even dah tak nak bergantung pada ubat and macam- macam peralatan yang kasik gerak jantungnye tuh...

Petang nieh abah ngan pak amir akan pi KL tuh nengok pak nan... so, sebab dah takder transport lain dorang naik keta tur ler.... huhu..so, petang nie akan aku cari ikhtiar camner nak balik umah but rasanya tak susah sangat kot sebab still ader cousin yang sama jalan ngan aku....juz mintak tumpang jer ler ekkk...

Neway, untuk hari- hari lain akan aku bercamping kat umah aunty shima sampai ler dapat balik keta sebab tempat keja pun memang dekat jek... hehehe... tapi yang tak best nyer aku tak dapat join TT Ipoh kat Nashmir on Jumaat nieh... huwaaaa T_T!!!

Hmm.... sib baik ader gaks tempat nak bertenet sekang nieh... boleh ler aku surf apa- apa yang best sementara rehat nieh and updet blog aku..hak hak!!

No comments: