Monday, November 3, 2008

Tak Percaya Ke??

Hihi.... sib baik pc nie boleh pulak on.... actually dah malas dah nak menggodek tapi aku memang tak pueh hati kalo tak cuba sehari even aku tau pc nie memang dah nyawa- nyawa ikan jek... so, pas balik keje tadik aku try lagi sekali bukak pc nie and cabut kabel yang ada and try sambung balik.... mana tau kut² mau pulak on... so, aku juz tawakkal jek and bila start memang boleh masuk windows... hehehe... terus tarik kusi and duduk ngadap computer... tapi tak bape nak best sebab kat luar nun guruh dok berbunyik and petir dok memancar jek... takut pun ada tapi aku tau bila sekali aku off balik pc nieh mesti susah nak start balik... so, baik aku terus online even kena tanggung risk.... ada ka begitu??? tapi lantak ler, sebab aku dok harap² sangat kilat takkan menyambar.....


Pagi tadi kat opis ada executive talk yang disampaikan oleh Dato' Seri Anwar Ibrahim... aku pun tatau yang DSAI akan bagi ucapan so, sekali masuk kat dewan banquet tuh memang ramai gaks orang... kira nie first time aku dengar DSAI kasik ucapan secara live... cara ucapan yang bersahaja, berilmu dan memang ada benarnya.... so, kadang- kadang keluar jugak 'ketawa over' aku kat dalam dewan tuh bila ada part 'makan dalam'... hehehe....

No comments: