Sunday, November 30, 2008

Lost World of Tambun

~~before masuk lost world-excited giler~~

Semalam aku ngan ronand gi lost world of tambun.... ngeeee, first time jejak kaki kat tambun tur and a bit bizarre coz tempatnye ke dalam sangat.... tak sangka plaks ader tempat entertainment kat situ... neway, sebab berbeza sangat ngan sunway lagoon yang letak kat tengah² town.... ^_^!

Dalam kul 11.45++ pm kitorang bertolak dari umah terus ke sana.. sampai dalam kul 12.30 pm kat sunway college.. naper kitorang gi sana??? sebab nak jumpa pakcik member ronand tur tuk dapatkan staff price...^^! tapi pakcik tur takda plaks sebab rehat so, kitorang decide nak terus ke lost world and beli tiket guna normal price...

Sampai jer kat kaunter lost world and beratur tiba- tiba laks member ronand tepon and tanya sama ada kitorang dah jumpa pakcik dia or lom... maybe rezeki kot, and kitorang tak jadik beli and tunggu gaks pakcik tur sampai... so, the price yang kitorang dapat is RM18.80 per person for adult... ngeee.... ^^

First impression bila masuk kat dalam tur cam takbest apatah lagi dengar citer member- member yang dah pernah gi sana... and memang betul pun yang rides tak banyak.... cuma ada 3 permainan jer yang tak libatkan air and yang lain kebanyakannya main ngan air...

Huh!!! tapi bila dah start dapat naik adventure ride cam kapal lanun tur terus hormon adrenalin aku berfungsi kaw- kaw.... pehtu, terus searching lain- lain games and actually lost world nie best per... huhu!! sebab time aku gi sunway nun aku tak boleh main rides yang kena masuk dalam gelungsur gelung air tur [nama apa pun aku tatau la]..... tapi kat sini sumer boleh bedal...^^!

Well, conclusion nyer berbaloi per masuk lost world nie and memang best dapat main sumer games.... kitorang masuk kul 1.00 pm sampai ler kul 6.00 pm baru kuar... tepat² time lost world nak tutup pun..ngeee.... best siot!! tapi aku pelik gak yang kata tak best tur..maybe lain orang lain komen ler kannn....

Memang penat giler bila dah sampai umah plus pain yang menyebabkan aku tido awal giler tapi lastly terjaga dalam kul 1.00 am and terus menghiburkan mata and layan internet sampai kul 2.00 am++.... ngee^^!!

~~left my footprints~~

No comments: