Tuesday, March 18, 2008

Uiks!!!

UUrrgghhh...... malam tadi susah benar aku nak tido... masa tengok citer Fearless punyaler ngantuk so, dalam kul 11.30 pm aku pun masuk ler bilik nak landing tapi huh... tak boley tido ler plak..... then, tak sedo biler aku dah tertido and dalam kul 1.40 am ++ aku dapat col dari rona.. cisss.... gangguan mental betul tapi sib baik aku lalok time tur and tak angkat fon.... tapi maybe dia tersalah col kut... takkan pagi² gitew dia col aku... kan..kan... and tiba- tiba kul 3.30 am aku terjaga plak... dapat nightmare yang membuatkan aku takoott nak tido balik... so, aku pun menginsafkan diri and continue tido kul 4.00 am++.... T_T

Pagi nie aku bangun kul 7.10 am sebab malam tadi aku terjaga... pas semayang terus aku mandi and siap² nak pi keje... aku pilih baju yang tak payah iron sebab cam tak sempat jer.... maklum ler tiap- tiap pagi asik berkejan- kejan.... hehe.... adventure tul setiap pagi ^_^!

Malam tadi masa aku dok layan feel nak tido tiba- tiba ku teringat kat member² lama... apa citer dorang sumer.. ada yang dah kawen, dah beranak pinak, still bujang cam aku, and ader yang keje best² and macam- macam laie.... Pehtu, aku cam nak tergelak plak biler aku teringat sorang member nie yang jumpa frenster aku and cakap aku dah jadik pompuan... huk3!!!... kelako gaks ler, and sejak bilernya aku nie bukan pompuan.. tapi tak kata gaks, gelaran aku dulu banyak tul... ntahapahapa jer dorang nie... 0_o!

Biler sambung belajar after SPM aku nyer stail still rap and rock... huk3!!! [yer ker??] means aku takder la bergaya ala- ala ladies... sampai ler aku masuk semester 4 and sebilik ngan member² yang ladies so, aku pun sikit- sikit start berubah ala- ala pompuan.... hehehe... but just 1 sem tur jer sebab lepas tuh aku dah move to other room and back to old style.... but sometimes still can bergaya ladies.... And sekang nie aku nyer gaya ikut suke ati aku cuma still boleh sesuaikan dengan keadaan... huk3!!! ntahapahapa jer aku rasa... tapi ikut gak mood aku.... ^_~!!

No comments: