Friday, March 28, 2008

End of The Week

Yeap... end of d week and tomorrow is holiday.... so, mood memang down giler kalo kat opis, tambah- tambah time nak tunggu kul nam... tapi aku pulak lagi beberapa minit nak balik dah ter'bz' plaks.... nie sume pasal boss nak sume parts ngan current price... cam hampeh jer, kalo aku tau dia nak yang simple tak payah ler aku beriya- iya sediakan detail costing... tak patut betul..

Time kuar opis, hujan still renyai- renyai lagi... yuuhhuuu!!!, hujan and aku memang suka hujan... opss... bukan indie band tur ekk... tapi real hujan.... and maybe ader serba sedikit ngan element air kot sebab aku lahir dalam bulan 11, bintang scorpio, elemen air, planet pluto... hehehe...

~~rain drops~~

~~toll~~

~~jammed~~

Semalam ader student dari UKM wat research kat kilang nie, and aku yang kena entertain dorang sebab HR personnel ader hal and terpaksa digantikan ngan aku... huhu, nervous gak ler sebab dorang nie student master and of course older than me... tapi, cam best laks sebab aku pun tiba- tiba ader ter'rasa' nak further study tapi biarler further ke maktab.. ahaks!!

~~souvenir~~

No comments: