Monday, March 3, 2008

Pagi Yang Adventure

Huh...memang adventure tul pagi aku hari nie... kuar habis hormon adrenalin aku.... time turun umah pagi tadi aku nampak ader keta wira parking depan keta aku.. macam mangkuk tul ler tuan punya keta... adaka patut letak depan keta aku, even brek tak tarik naik... compem la dia kasi chance kat aku tuk tolak keta dia kalo aku nak kuar...... elok jer time ijai buang bata yang letak kat tayar keta tuh, terus laju jer keta tuh gerak.. aku yang kat belakang nie dah panik.... mana taknyer, bahaya tul kalo berlanggar ngan keta kat depan.....

Sib baik aku sempat pusing ke depan and tahan... kalo tak mau cium bontot keta satria yang dok ada kat situ... huk3... terkujat gak ler kitorang pagi nie... tapi keta tur elok² berenti kat tengah simpang kuar... pastu, ada pakcik tur cakap biarkan sebab tu masalah tuan punya keta... aku pun dah lambat nak pi keje so, lantak ler situ.... hampeh jer, kalo tau parking block keta orang apa salahnya pagi² tur turun awal untuk alihkan keta... tak pun letak ler message ker hapa... cam sesetengah orang, parking block pastu wat bodo jer... orang yang nak pi keja pepagi jenuh hon.... still wat derk jer....

Entahler, tur yang susah kalo dok umah flat.... dah ler parking sikit pehtu, keta banyak... mana taknya sebuah rumah mau ada dua tiga keta.. tur tak masuk budak bujang menyewa... kalo lima orang satu umah, mau lima- lima tur ada keta... pheww!!!

No comments: