Wednesday, October 10, 2007

Ramadhan 27

Yesterday me and my colleagues (azie and ipah) pergi breaking fast kat Johnny's Alamanda..... perghhh.... hujan memang lebat giler time kuar dari umah..... aku sampai umah dorang kut 6.10 pm and terus gi sana... actually this is first time nak try kat situ so, after all sumer cam ok jer... lepas nie boleh ler kalo nak pi laie... ahaks!!

Dah abis sumer gi solat jap kat surau situ then gi jalan² kat situ and banyak spent time kat MPH sebab kitorang nak pi downtown cuz time still awal laie... before balik sempat laie merasa urut kaki kat mesin urut osim... huk3, menda pree so peluang takkan dilepaskan...

~~i'm sooo gud at being bad, ahaks!!~~

~~urut kaki~~

On d way nak balik, kitorang nampak ader bunga api and aku sempat snap gambo fireworks tapi not too clear....best tul tapi tatau ler pulak sebab per... nak kata festival bunga api antarabangsa, dah pun abis... maybe dorang nak meraikan malam ramadhan kut... huhu...

~~it's fireworks~~

~~boooommmm~~

Sampai kat downtown, banyak kedai tak bukak laie and still dalam opening process... jalan² carik tudung tapi tak jumpa pun... then, decide nak lepak dulu.... after that baru kitorang start survey... last² aku jumpa gaks tudung kaler hijau tapi not sure sama or tak ngan baju aku tuh... huk3... paling best yang banyak shopping azie ler... padahal aku yang beria nak pi konon nak survey baju and tudung raya....

At last, kitorang decide nak balik sebab masing- masing cam dah takder power and sleepy... before sampai umah, kitorang sahur kat ABC dulu... maklum ler ramadhan pun dah nak abis so, time nie ler nak lepak ngan member... cuz dorang pun nak start cuti esok... tinggal ler aku sensorang kat sini sambil main tenet menunggu hari cuti aku yang bakal tiba 12hb nieh... lambat tul aku balik raya tahun nie sebab nak kena tunggu my lil' bro abis time keje... kalo ikut aku, rini pun aku dah nak blah balik kampung....

Note: hope highway tak ler sesak teruk time aku nak balik nanti......

No comments: