Saturday, October 6, 2007

Mission Accomplished ^_^

Yeah... mission accomplished... semalam tepat pukul 3.00 pm, was held closing meeting untuk Re-audit ISO 9001:2000 .... selama dua hari, means 4th - 5th October 2007 telah dilakukan re- audit ke atas company aku... humm... bukan nak cakap per, tapi sebab aku yang involved so, memang kecut perut ler sebab nie second time aku handle benda nie... as controller, banyak benda gaks aku nak jawab tapi dengan high co-operation dari sumer staffs, audit nie dapat jalan ngan smooth... maybe, korang mesti pk, watper aku nak takut and risau kalo nak audit tapi maybe dah habit kut, something yang aku handle or involved mesti nak kena wat ngan betul without probs... macam tahun lepas, time aku handle dapat 1 CAR because not discuss about customer feedback dalam management review... so, as pengajaran, tahun nie management review abis aku masukkan agenda untuk TS 16949 requirement... ahaks!!


The most important, thanx to auditors yang datang sebab dorang memang best... dis time memang aku feel soooooo good coz dorang memang frenly... thnx to Mr Lim and Mr Phua... and dorang gaks banyak bagi ideas and tips to improve ourselves.... not like last auditor, juz blame but not give any ideas to improve... donno how to say but thnx God, coz everything going easy and smooth...... ^_^


So, my mission to 'raya sakan' dis year memang bermakna coz aku tak payah nak pening- pening pk pasal company lagi... cuma lepas raya nie aku nak buat proper documentation and lepas tur boleh pk about other jobs.... bukan per, sebab nak re-audit nie jer aku dah missed 2 interviews... both adalah as civil servant so,memang rugi sangat... tapi nak wat camner kan, dah memang perangai kut.... coz pk, better aku tumpu pada keja sekang dari aku wat menda yang belum tentu aku dapat... cam orang kata yang di kejar tak dapat, yang di kendong berciciran...ahaks!! pandai gaks aku berperibahasa... huhu... ^_^


Wokey... sebabkan rini ari sabtu so, aku tak kisah nak stay sampai pagi kat sini... sekang pun dah kul 3.00 am.... tapi syok gaks online time nie sebab boleh usha solat taraweeh dari makkah.... missed a lot.... lagi 6 days nak raya and i cannot wait to go home.... quite long i'm not back there since February 2007.... so, i can see wats the differencess..... ahaks!!!

No comments: