Friday, October 26, 2007

Bila Nak Kawen???

Bila nak kawen?? Satu persoalan yang memeningkan kepala bila ramai orang dok mula tanya soalan cepu- cemas nie kat aku… kalo boleh jam tu jugak aku mau kawen… tapi mana boleh sebab takkan aku nak kawen sorang- sorang??

Aku pun cakap ler nak kawen camner kalo takder pakwe.. Then, sume kata memilih sangat kot? Amboi²!! sedapnyer ngata aku nie pemilih tapi yer la jugak, takkan aku nak main rembat jek… kang kalo aku nak ngan kutu lahabau dah orang kata takder mata dah ker dalam menilai… tapi bila aku nak ngan yang ensem, educated & kerja best dah dorang cakap, patut ar tak kawen sampai sekang… nak yang best jek… abistu??? Sendiri pikir ler.. Aku nak yang sedang- sedang aja!!!

~~Note: bukan senang nak hidup tenang kalo asyik dengar cakap orang.... yang penting aku adalah aku!!!~~

No comments: