Tuesday, September 25, 2007

Yahoo!!

Yahooo....... best giler sebab cuti raya aku dah diluluskan.. ahaks! nie yang aku suker nie... motto aku tuk raya tahun nie 'raya sakan'.... maybe aku dah terlambat tuk raya sakan tapi entah naper untuk tahun nie tak sabar² pulak aku nak balik raya.... before nieh aku tak ler excited sangat... aper pun, aku start cuti 12hb October 2007 so, kena ler melalui kesesakan jalanraya... memang tak sanggup rasanyer, tapi apapun mesti diredah.. kalo tak mana nak sampai kampung aku....huk3....

Huwaaa..... baju raya takder laie..... sedey tul..... nak pakai baju per ekk??? aku nak try carik baju kurung pahang ler tapi seswei ker kalo aku pakai..huk3... ritu pegi mines nak usha baju kurung sutera china tur dah naik rega... dari RM88.00 naik RM99.00... biler pulak ler nak turun rega ekk??? hope akan turun ler kalo tak takmo aku beli...huhu...

Alamak... audit ISO dah nak dekat nieh.. document still cam hampess laie... hope sempat nak update.. kekadang rasa cam hangin gaks sebab takder formal training pasal audit nie... nak kata ader orang turunkan ilmu pun takder jugak... sumer aku wat ikut suke ati sendiri jer... tur yang banyak error..ahaks!!! sorry to all my colleageus... gomenasai!!

No comments: