Wednesday, September 12, 2007

Puasa Ramadhan 1428H

Selamat Berpuasa kepada semua umat Islam kat seluruh dunia..... esok akan start pose Ramadhan selama sebulan bagi tahun 1428 Hijrah..... hope dapat ler pose dengan sempurna tanpa ader sebarang masalah.... huk3..... biler dikenang² balik, pose aku yang lepas tur camner ler ekkk???? huhu..... so, kali nie nak wat pose betul².... maklumler, aku pun ader dapat mail yang kata time pose tak leh marah², ngata keburukan orang etc..... tapi biler aku pk balik, aku selalu gaks hangin sorang² terutama time drive.... haha...... aku tatau ler plak yang kalo marah² pose akan jadik sia- sia... huwaaaa...... sedey.... so, tekad start esok kena jadik perfect dari sumer segi.... kalo nak hangin ke hapa ingatler yang kiter sedang berpose.....


So, before nak pose sok aku ngan colleagues pi makan besar kat Ichiban Ramen..... tur pun sebab gaji baru masuk... huk3..... sedap gaks set yang aku order tur.... makan mi ramen udon a.k.a ramen tomyam....... semangkuk beso sekali dapat...huk3... memang puas gilos ler melantak.... itadakimasu!!!

~~udon ramen~~

~~side dishes~~

~~watermelon blanded~~


~~Note: moga dapat puasa yang sempurna~~

No comments: