Monday, May 21, 2007

Sumolah

~~sumolah~~
Minggu lepas ari sabtu pas keje aku ngan ipah pi tengok sumolah...... sebab aku nie kaki wayang n ipah pun lebih kurang jer sama kepala ngan aku so, kitorang layan sumo nie cambest jer... before tengok citer nie aku ada gak baca comment yang member aku tulis review citer sumo kat blog dia..... then, aku pun tanya member opis yang dah tengok n dia kata ada part yang cam bosan.... untuk tau lebih lanjut baik aku pi tengok sendiri baru leh nak komen ke hapa.... pada aku ler, citer sumo nie best jer sebab aku memang suka layan apa saja citer yang dihidangkan depan mata aku.... lagi satu sebab aku suker gaks ngan culture japanese ni so, berbaloi aku usha...sekurang- kurangnya aku tau jugak rules sumo nie....

Lepas abis kitorang window shopping jer ler.....jalan- jalan cari makan yang penting...hehe..... time lunch pi makan kat Nando's pastu dinner laks pi makan kat Pizza.... huh....memang makan besau aku hari tur...memang lama ler kitorang lepak kat Mines dari pukul 12.30 pm sampai ler kul 9.45 pm... aku pun dah tak larat nak jalan lagi... dorang ajak pi downtown tapi penat sangat so, maleh ler....

No comments: