Sunday, May 20, 2007

Aktiviti Berpuasa

~ juadah berbuka pose~

Haku tinggal lagi lima hari jer nak abis pose.... huuwwaaaahhh..... best tul sebab dah tinggal lagi sikit jer....boleh dikatakan bulan nie aku pulun pose sampai....bukan per sebab aku memang pose direct cam pose ramadhan...cuma kalo ada apa² activity yang boleh membuatkan aku cepat lapar jer aku tak pose...cam semalam, memang aku dah rancang nak tengok wayang n jenjalan kat mines so, memang aku takmo pose ler......n aku ganti ngan hari nie sebab hari nie hari ahad n kebetulan aku dok sorang so, takder ler apa-apa problem yang boleh melelehkan air liur aku nie.....so, lagi lima hari tu aku nak abiskan start ari isnin sok sampai jumaat....tapi kalo ikut niat ati aku cam maleh nak pose ari jumaat tur sebab aku nak merasa makan besar time rehat tengahari tur...tapi tengok keadaan jugak ler....

Hurrmmm......KPLI dah kuar and aku dapat surat tuk exam Mtest tapi masalahnyer aku memang tak dapat nak sit for that exam...ada perkara lebih penting yang membuatkan aku terpaksa lepaskan...huaaaa...sedey siot tapi takper, aku harap aku ada rezeki kat tempat lain....kalo ada kuar lagi KPLI tahun depan aku memang confirm mintak.....aku malas nak explain apasal aku tak dapat sit Mtest.......apa pun cuti aku sebanyak 10 hari dah lulus oleh bos aku cuma nak tunggu dari big boss jer...kalo lulus tur, memang best...wah!! ^_^!

No comments: