Monday, May 14, 2007

MIHAS Exibition



Semalam aku gi Malaysia International Halal Showcase a.k.a MIHAS kat KLCC......sajer jer nak meramaikan orang yang sedia ramai kat sana.....actually, aku gi sebab my lil' bro beria nak pi sana...siap turun KL sebab nak join MIHAS..hehe....sebabkan aku akak yang best n sporting so aku pun teman ar dia gi sana.....yang best laks, fully sponsored...hehe...rezeki tur!! (^_^).. sampai kat sana, memang terus jer pi kat exibition tur n pada aku MIHAS kali nie tak baper nak best sebab aper ekkkk.....sebab tak serasi ngan jiwa aku kot....wakakaka.....(o_0) before nie dorang wat kat Mines Exibition Centre....time tur memang gila² lepak kat situ sampai ler dorang lelong barang n kemas booth....huhu....tapi kali ni sekejap jer aku lepak sebab pada aku tak baper nak menarik....maybe sebab aku gi naik train kot n tak leh nak shopping sakan...hehe...kalo beli banyak dah susah laks nak angkut.....kuang...kuang....T_T) dalam kul 5.30 pm kitorang nak blah dah....beli tiket turun kat Masjid Jamek n aku sempat singgah kat situ n sambar dua lai tudung....huhu.....best gaks ekkk..kalo ikut ati mau aku round kat area situ samapi sogo tapi memandangkan kat tangan aku dah penuh barang, sumer angan²tur jadik malas.....apo laie, blah jer ler balik umah.....

No comments: