Saturday, January 2, 2010

Sakit

~~mula-mula sakit cenggini lah...~~

Sakit tur adalah rasa sakit yang datang dari pelbagai jenis penyakit.... tak kira ler sakit yang ringan atau berat...aku nie sakit sebab saja carik penyakit... dah tau ekon sejuk tapi still dok tala lagi kat muka sampai selsema....haha, padan muka aku... sampai hari nie kesan demam masih lagi ada apatah lagi aku nie tak pi jumpa doc pun sebab sendiri jadik doc.... sekadar makan ubat selsema and paracetamol jer untuk pulihkan keadaan diri... tadi, pi kuar JJ shopping sket barang before balik sana... paling penting kena carik kasut nak pi sekolah sebab kasut aku dah rosak pun and thx God, akhirnya aku jumpa jugak kasut yang best kat kedai Step..kedai yang baru dibuka hari nie.... kat Vincci usha kasut tapi tarak yang best pun, carik kat TSC ada kasut yang ok tapi tak bape nak best.... konon-konon nak tros balik tapi sempat plak masuk kedai nie and terus sambar sepasang sepatu hitam...hehehe...^^

~~bila dah sihat camni lah...~~

Well, malam kang kena mengemas barang lah, and harap-harap tak terlalu berat beg aku sebab tak mampu rasanya nak bayar overlimit luggage lagi...pastu, sok kalo ader stok gardenia kat LCCT boleh lar tapaw bawak balik sana.....


No comments: