Saturday, January 16, 2010

Praktis Survive di Pedalaman


Pernah ker korang dok menyewa ngan member?? Aku pernah dan ini adalah pertama kali aku dok menyewa dengan kawan-kawan.. before nie aku pernah dok sorang-sorang masa keje tapi bila aku dapat tawaran studi nie aku kena menyewa dengan member sealiran… memang banyak beza bila dok sorang ngan ramai-ramai… macam-macam pe’el yang boleh jumpa dan nampak termasuklah aku nie…

Tapi kat sini bukan nak citer pasal perangai orang ka hapa sebab nanti kena tuduh mengumpat plak… yang nak citer pasal makanan jer sebab aku kan suke makan…. Sekang nie kitorang tengah berjimat cermat dengan memasak makanan sebab dah takder tabung untuk dikorek lagi… so, merasa ler aku makan nasik berlaukkan megi jer… and best jugak sebab member aku masak cucur yang taruh udang kecik-kecik untuk buat lauk…owhh, kesiannya kitorang.. memang aura pedalaman tur sangat kuat….

~~nasi, megi dan cucur~~

No comments: