Friday, November 27, 2009

Journey 27/11/2009


~~pagi raya di stesen bas T_T~~

~~sapa nak lik Sandakan pi lekas~~


Hari Raya Aidiladha hari nie aku sambut kat Tawau..pukul 6.00 pagi dah start takbir raya....untuk hari raya nie makcik masak buras pulut hitam, pulut putih and beras…aku cuma makan yang pulut hitam ja…buras nie bila dah balut ngan daun pisang aku cam tak bley nak masuk plak…rasa lain…huhu…

Hari raya nie aku ngan Gee pi beraya umah kawan-kawan dia lar…first sekali pi umah Mirna a.k.a cousin jauh and umah Ghani. Malam tur kitorang dua keluar pi beraya umah Nimi..jam 7.30 malam dah start jalan….. nasib baik member dia tur banyak mulut so, aku takder rasa bosan sangat…. Sembang-sembang macam dah lama kenal ja…before pukul 9.00 malam kitorang kena balik sebab aku nak tengok final Nur Kasih…ahaks!!

No comments: