Sunday, November 22, 2009

Journey 21/11/2009

~~kete penuh..tak tipoo~~

~~biru-biru gunung kinabalu~~

~~cuba teka dorang wat pe??~~


~~jauhnye~~

Tepat jam 7.00 pagi kami bertiga iaitu aku, Gee and Mie bertolak dari Keningau nak balik ke Tawau ikut jalan Tambunan-Ranau.... kalau ikut perancangan, dorang mau bertolak bila dah nampak tanah tapi aku lambat so, terpaksalah tunggu aku mengemas barang-barang.......padat gak la keta tur walaupun cuma tiga orang ja sebab barang aku ja dah separuh kereta…dengan luggage beso+kibod dah cukup untuk memenuhkan ruang keta…. Perjalanan nak ke Tawau mengambil masa selama 12 jam… pit stop kitorang kat ranau sebab nak pi sarapan, second kat checkpoint KM 32 untuk isi minyak, umah Mie sebab antar dia balik umah dengan selamatnya+makan nasik tengahari and umah makcik Gee untuk balik satu keta ngan kakak gee… yang lama pon time kat umah makcik Gee, coz hampir sejam gaks tunggu kakaknya.....perjalanan nie penat sebab aku dok saja ja, tido, makan n kencing……huhu......

No comments: