Wednesday, October 21, 2009

UBF Closing Day



~~~Puteri Islam tengah bukak ikatan nak turunkan bendera~

~~BSMM best~~

~~Pandu Puteri dok belek-belek bendera~~

~~pengakap nie main gulung ja bendera tur...huhu~~

~~Kedet Remaja Sekolah hayun 100 darjah~~

~~Puteri Islam cam private nurse~~

~~BSMM nak terima sijil~~

~~Pandu Puteri takut koyak kain~~

~~Pengakap dok tegak jek~~

~~sapa nie yang dok posing glamer~~


UBF Closing hari nie...and final tenis gaks settle hari nie... untuk UBF nei aku tak terlibat pun dalam mana-mana aktiviti...juz jadik jurukamera tak bertauliah jer yang dok sebok click sana click sini...tapi lantakler, yang penting aku dapat shoot.... dah lamer giler aku tak wat aktiviti cenggini...sebabnya aku tak larat nak angkut kamera itew... maklum ajer bila takder transport and bila hari-hari kena bawak beg dalam 3 bijik...itu baru beg galas, beg baju and kalo ader folio yang nak kena bawak maka bertambah laie beg nak taruh fail..or beg kibod....uhuk!! terbatuk aku bawak menatang-menatang tu hingga ke tingkat 3 kat claz....eventhough cenggitu, aku tak bley nak rungut-rungut sebab sume tu ilmu....... so, say love it and u'll happy to carry all those things everyday cuma aku tak larat nak tambah satu laie beg kamera ja....hehe

Well, UBF dah settle tapi bukan untuk kitorang tapi untuk dak-dak KPLI Januari bah...kitorang masih laie ader UBF but sambung next year la kalo nak beruniform pun....and sebelah petang laks sambung tenis tournament....nak cari 3rd place, 2nd and final....uhh, dua hari ader tenis tournament and aku and da geng kena jadik refree... even tak baper nak terrer tapi tiba-tiba cam expert laks mengira cuma kekadang out sket bila masuk advantage....ekekeke...watever pun, everything settle follow the schedule...^^

Bagi penutup hari Kokurikulum aku tatau ler bila nak wat...tapi memang sepanjang seminggu hari kokurikulum nie bizi yang teramat...assignments yang bertimbun makin ler tak dipandang....hope leh submit on time...^_~

No comments: