Wednesday, October 28, 2009

Assignments

Apa tur assignments? assignments adalah sejenis latihan yang diberi oleh para guru atau pensyarah untuk anak murid mereka memenuhi masa harian dengan menyiapkan kerja-kerja yang dinamakan assignments itew........

Setakat nie assignments yang perlu disubmit telah pun disettlekan.......cuma sekang nie ada laie dua ssignments yang due date nye adalah ari jumaat nie........urgghhh!!! susahnye nak siapkan assignments.......kan best kalo takder assignments kan........

Kehidupan kat IP ngan U memang banyak beza...kalo time kat U dulu jangan harap la aku nak tido awal tapi bila dok IP nie mata aku ler yang paling cepat layu....maybe sebab kitorang tak dok kat hostel kot so, suasana dak hostel cam tak terasa la......

Kat IP kena skema bagai....maklum ajer, untuk membentuk kita jadik cekgu yang berkualiti.....berbanding kat U, main bedal jer pakaian apa pun....selipar jepun n jeans pun leh pakai time pi kuliah tapi kat sini adalah 'nak mampos??tak pasal-pasal kena soal jawab ngan cik hajah'............hehehe...

Yang paling aku sedo of course la aku nie lebih aktif kat IP berbanding kat U...masa kat U jangan harap la aku nak join program U.....sebab aku ada aktiviti sendiri....erk!!


~~Note: dah..dah..stop blogging n pi wat assignment >_<

No comments: