Thursday, October 8, 2009

Pelaksanaan Kempen Derma Darah BSMM

~~Vice, Lecturers, BSMM Crew+Hospital Crew~~



Skema giler kan baca title aku nie?? neway, saja nak kasik tau satu donia yang aku a.k.a ahli BSMM telah pun selamat mengendalikan satu program derma darah kat kampus keningau nie....aktiviti nie di buat 30 Septermber 2009 yang lepas.... so, majlis dirasmikan oleh Pengarah, Puan Penny Lim.... so, hasil yang dapat kuti ialah 62 pain darah and sebanyak 41 form telah direjek atas sebab-sebab yang tak dapat dielakkan...... cam aku sendiri pun kena rejek sebab kurang hemoglobin gitew ler........... aku cuma ader tahap hemo aku cuma 11 ja..so, tak dapek eden nak merasa menderma darah laie.....

~~ouchh~~

~~suck ur blood~~

So, program yang pernah ditunda nie akhirnya berjalan jugak even kena provoke juga batch kitorang nie... pape jer lah, yang penting program jalan.... banyak gak gambar yang sempat aku snap tapi tak der masa nak upload laie.... so, later ajer ler.....


~~Note: menanti next program untuk BSMM lagi...

No comments: