Wednesday, July 15, 2009

Wifi

Uiks wifi? ape benda tur? setahu aku ialah internet connection tanpa wayar... sejak aku dok kat Keningau nie dah lama tak guna streamyx... rugi jer streamyx aku kat Ipoh tur tak digunakan... takkan nak transfer kat sini plak kan?? so, kat sini aku hanya menggunakan perkhidmatan free wifi kat IPG jer le... hari- hari aku mengangut benda alah yang berat ini semata-mata nak online and carik maklumat wat assignment...

Tapi, yang syoknye hari nie aku dapat online sebab aku dapat free wifi and takyah guna broadband... owh!! indahnya dunia bila Allah kurniakan kita ilham dan akal untuk berfikir walaupun wifi yang aku guna nie is limited and ada password... bukan aku curi wifi dia cuma aku tumpang guna jer kan... yeah, memang seronok kan bila kita dapat ceroboh benda-benda macam nie cuma aku nie bukan expert pun dalam hal-hal hacking cam hardcore hackers... Yang penting aku dapat wat assignment dengan adanya kemudahan tenet... lagipun susah bila idop dalam zaman teknologi tapi tak guna teknologi yang memudahkan itew...^^

No comments: