Saturday, July 25, 2009

Aktiviti Malam Sabtu

Rini aku tido lambat tol... dah kul 1.45am pun still jaga laie.... Memula wat assignment pastu terus surf tenet.... hehe.... Member laen sumer dah tido....

Semalam laks aku ler tido paling awal...kul 9pm dah melayang..... penat seh... patut attend Israk Mikraj punya function tapi sebab sume dah keletihan kitorang chow pas semayang Isyak... hari- hari bangun awal, pi kampus kul 6.00 am balik pun 6.00 pm... tur kalo takder aktiviti tambahan... kalo ada mau dekat kul 10.00 pm...

Tapi bagi opsyen aku of course hari- hari ada training main instrument... dengan training resital, untuk okestra, show, etc....penat tapi hope dapat master dalam muzik... cuma yang tak bestnya training pun jap-jap ajer... dorang yang dah xpert takpe ler tapi aku yang baru beginner nie mesti nak training betoi-betoi....lagipun penat seh dok kampus sampai malam tunggu latihan tapi juz berlatih dalam 45 mins jek....

Malam minggu camni kalo dok ipoh mau kuar ngan member-member pi makan-makan kat dataran and lepak-lepak sambil dok pot..pet..pot..pet....hehehe.. Tapi lain kat sini, nak kuo pun tak bley sebab sini takder port makan best time malam apatah laie dalam kul 8.30 pm kedai sume dah siap-siap nak tutup... kul 9.00 pm sume dah takder operasi accept tempat libur yang cam hampeh......yang aku pasan banyak kedai snooker...erk.. orang sini memang suka main snooker ehh?? huhu....

Pasni, aku nak pi tidoq dah.....ngantok cam tak ngantok ja....aku leh tahan mata nie pun sebab siang tadi dah landing pas balik kelas sampai kul 4.00pm..kalo tak mau tidoq awal aku cam hari-hari biasa... Bukan tak boley tido lambat tapi bosan giler kat sini...dah ler facilities kurang, wat koje pun dok atas lantai sampai sejuk tulang haku [salah sendiri gaks sebab takmo beli tiko]..huhu...neway, no pain no gain....kata- kata hikmat yang aku lontarkan time perhimpunan UBF ritu...takkan lupa kot???huhu......

~~Note: sok nak kuaq pekan ke tak??


No comments: