Saturday, May 3, 2008

My Fren's Engagement

~~ tepak sirih~~

Last 2 days i went to Ronand house to make her day more merrier.... she's got an engagement.... i was the last arrived at her house and i saw our old frens were there.... huh... nasib lor aku tak lambat sangat and sempat laie posing before pihak lelaki datang... tema pertunangan kaler hijau and aku memang memenuhi tema... bukan sebab apa tapi memang baju kaler tu jer yang aku ada..huk3!!... Pehh.... memang grand ler majlis yang dibuat.... aku dah rasa cam pi majlis kawen plaks... siap dapat souvenir laie... and perangai member- member mengalahkan budak- budak.... siap boleh pau sorang dua beg bawak balik...


~~bakal tunang berposing~~

~~old fren; rona, eina, nekmah, ipah and mad~~

~~sue, sue's fren and ipah~~

~~no camera please; said mak andam to me~~

Disebabkan aku sampai last and aku pun balik last jugak ler.... sempat ler borak² laie... kalo nak jumpa laie lepas nie maybe lambat laie kot... memasing dah bz.... sometimes met old frens memang best.... macam- macam benda boleh disembangkan.... perangai nak kata berubah tur tak jugak... still sama jer... hahaha.... cuma maybe kena cover sket kalo depan orang lain...

So, to Ronand hope happy forever... and dun over- over dating wif ur finance.... A year not too long i think... juz prepare to be a good wife...


~~Note: still praying............

No comments: