Monday, May 19, 2008

CuTi- CuTi HaRi WeSaK



Yoshhh!!!!! best tul sebab aku baru jer pas balik dari kampung... follow eli balik kampung sabtu lepas.... bayo tambang RM 50.00 pegi balik untuk dua orang.... murah kan..kan... hehehe.... nasib baik ler aku tak naik bus konsortium [bas peberet tuh ~ sebab laju gilo] sebab rupanya bas tuh kena saman and kena stop travel on road selama sebulan berkuatkuasa awal bulan 5.... apasal tv tak hebahkan secara besar- besaran ekk??? adakah ada faktor dalaman yang mendatangkan kepentingan untuk golongan tertentu?? hehehe.... aku pun baru tau lepas tengok berita semalam [or ari sabtu?? aku pun tak hengat ~ apa-apa je]...

~~sunset~~

~~red clouds~~

Best gak ler balik kali nie... suma members ada.... macam gathering time raya laks.... hehe... petang sabtu tuh aku sempat ler naik beskal pusing-pusing kampung.... sib baik fitri baru repair jer.. kalo tak memang tak merasa nak naik beskal.... "gagap- gagap" aku bawak beskal sebab dah lama tak bawak.... time pusing- pusing kampung sambil meghayati alam sekitar, aku teringat laks nak merakam gambo time petang- petang gitu.... terus pecut beskal balik umah and amik kamera.... memang niat nak tembak gambo matahari terbenam... kesampaian jugak ler even time aku tembak tur scenery dah tak baper nak best [or aku yang tak pro?? huk3].... time malam laks aku round- round pasar malam nak makan yong tau fu... suruh fitri jadik rider sebab aku tak expert bawak moto even dapat full license..

~~meoww.. nyummm~~

~~kulat or gano??~~

Hari ahad aku tak kuar mana- mana pun cuma menempek kat umah dari pagi sampai malam... tido jer ler kejenyer [sebab berjaga sampai pagi usha cd].... bangun tido pun dah nak dekat kul 11.00 pagi... ingatkan nak pi pasar minggu tapi abah plaks nak guna moto... cancel plan aku..huk3... Pagi tadi before balik kl aku sempat pi kait buah kelapa muda... [bukan aku kait tapi cari galah untuk kait]... pueh ati ler dapat sebijik tuh... fuh... penat tul nak tebuk lubang tuk minum... lastly dapat gak ler and minum pun gaya asli... hehehe... togok jer air kelapa tuh dari lubang yang ditebuk... baru ada ummpphhhh!!!!!

~~ayor kelapa satu!!~~

~~ini aku yang punya~~


~~Note: nyum...nyumm....

No comments: