Sunday, May 4, 2008

BenGanG GiLosS!!

~~cari- cari tiket~~

Petang rabu after keje aku terus heading to Pudu... sampai jer pehh!!! ramai giler orang kat sana nak beli tiket bas... sib baik aku dapat tiket kul 9.00 pm... dalam ati ingat takper la, juz dua jam jer kena tunggu.. tapi bila dah tepat kul 9.00 pm aku turun platform and orang yang dapat tiket kul 8.00 pun still menunggu kat situ... sah bas delay..... aku ngan bersabarnyer tunggu jer ler turn tapi last- last bas kul 9.00 pm yang di tunggu tuh bergerak kul 11.00 pm.... really sucks... nasib ler sapa yang dapat tiket kul 11.00 pm tuh maybe naik dalam kul 12.00 am or 1.00 am...

~~tunggu turn naik bus~~

Aku nie dah tak larat nak duduk and macam- macam posing dah kuar time tunggu tuh.... dah ler panas, bising laie... kalo nak tunggu kat atas tak tau pulak kul baper bus tuh nak sampai... so, dengan membara still tunggu kat situ...

~~kejung kaki menunggu~~

No comments: