Sunday, August 5, 2007

JoY !!!

Semalam before balik, aku kena kemaskan stor sebab nak kasik kesenangan pada Acc Dept mencari reta benda dorunk...so, tinggal aku n two of my colleagues tuk kemaskan..maklumler, sendiri nyer barang, sendiri kemas ler....agak² dalam kul 1.00pm aku ngan spontan menyatakan nak usha wayang citer vacancy... pas check kat tenet kul baper available time then, kitorang decide nak tengok citer tur kul 2.30pm...


~~vacancy~~

After wayang, jalan2 carik makan kat pizza and sempat laks register ngan SPR tuk mengundi.... tapi kire ok gaks ler sebab aku pun memang maleh nak register benda alah tur semata- mata... tapi alang² dorang dah wat kat public, aku ngan suke ati merelakan diri..... rayap- rayap kat mines sambil tengok gelagat orang tapi sempat lagi menyambar dua lai baju and selai suar.... atee, gaji baru masuk sendiri mau ingat ler kan.....huhu ^_~..


~~enjoy watching people character~~

At last kitorang decide nak balik dalam kul 10.00pm..... huh, biler dah sampai kat parking, banyak giloss kete nak kuar.... tapi nak wat cmnerkan, redah jer ler.....satu pengajaran yang aku dapat, kalo nak balik jangan kuar time peak hour...better tunggu sampai kul 11.00 pm atau balik awal sket dalam kul 9.30 pm...hua..hua...penat siot nak tekan clutch....cramp kaki aku....huk3 T_T.... akhirnya sampai umah kul 11.00 pm... perghhh... lama tul!!


~~congested at basement~~


~~outside building~~

No comments: