Saturday, August 18, 2007

Blog, Blogger and Blogging

~~tiada paksaan dalam blog..hehe~~


Kebelakangan nie pihak kerajaan cam nak masuk campur jer ngan blogger yang membangkitkan isu perkauman atau menghina agama tidak akan terlepas daripada hukuman... so, aku rasa aku takkan masuk dalam golongan tersebut sebab aku nie menulis sekadar apa yang aku rasa and sometimes aku juz paste forwarded mail kat sini supaya senang kalo aku nak refer balik...... actually aku nie bukannyer terrer sangat nak karang ayat yang best² sebab aku cuma reti cakap menda yang merepek serta makan kerepek jer.... huhu.... tapi apa yang dapat aku peratikan daripada blog² yang pernah aku lawat, majoritinyer akan menulis sesuatu berdasarkan apa yang owner tur minat...... kalo cam aku nie sah- sah ler aku cume citerkan apa yang aku rasa and sekadar nak luahkan perasaan yang memacam kat blog nie.... lagipun ini blog aku so, suketi ler aku nak tulis per.....hehe..... sama gaks ler cam blog dorang tur.... (humm...aper aku repek ntah T_T)..... Sebenarnya aku cuma nak kasi tau kat sini yang blog nie mencerminkan jugak ler personaliti seseorang sebab seseorang tur mesti tulis sesuatu yang dorang minat.....


Note: repek- repek malam minggu sebab takleh nak tido~~

No comments: