Saturday, July 14, 2007

Problem Yang Tak Sudah

Huh...tak abis- abis problem jer kan....disebabkan aku pun tak update blog nie, so banyakler benda yang dah lepas aku nak tepek kat sini....ari sabtu 070707 baru nie member kamcheng aku turun kl......sebab per???sebab laki.....aku pun dah tak tau camner nak tolong...aku cuma boleh tolong setakat yang aku mampu jer...kalo bagi kat aku senang jer solution...kalo orang dah takmo watper nak hegeh- hegeh...tapi member sorang nie memang dah tak leh nak idop kalo takder boy nie......dia mintak tolong aku terjah umah boy nie...kebetulan dia dok kat asrama masjid so, senang ler sikit nak carik.....at last jumpa gaks and secara paksa rela dia kena gaks settle everything ngan member aku nie face to face......conclusion dari last date tur, laki tur memang dah takmo kat kawan aku nie sebab dah ader awek lain....memang hampeh jer orang laki nie.....
~~Note: moga- moga aku dijauhkan dari segala bencana lelaki~~

No comments: