Saturday, July 14, 2007

Congrats Buddies

Hurmm......11 haribulan 7 baru nie kuar ler result KPLI.... aku dengan bangganya menyatakan aku dah missed exam yang setahun sekali jer diadakan sebab ader hal yang memang tak dapat di elakkan....kalo ikutkan dekat opis aku nie, cuma ada empat orang jer yang apply...tiga pompuan and sorang laki....aku, kak liza, kak zety and zamri.....so, biler result dah kuar aku orang first yang paling excited sebab aku harap member aku dapat.....dari workstation aku, tiba- tiba dengar jeritan gembira kak liza....pergghhh..nie compem dapat ingat hati aku...kalo tak takkan ler sampai jerit gitu...dengan tak sabarnya aku pi tempat kak zety and tolong check zam nyer result....dengan spontan, aku jerit punya ler kuat....member aku yang lain ingatkan aku dapat tapi sebenarnya aku jerit gembira tuk orang lain....huk3....then, turn kak zety laks...dia takut nak check so, aku ler yang key- in ic dia....tapi result setiap orang kan berbeza...sekali tur kuar harap maaf...aku pun nak kata per???juz boleh buat rayuan and apply tuk next year sama cam aku.....
Kepada kengkawan yang dapat pi interview aku ucap congrats coz dah lepas satu stage tapi jangan luper laks do the best time interview nanti....
~~Note:Good luck my frens~~

No comments: