Tuesday, July 17, 2007

Entahler o_0!

~~view from my room~~

Pagi tadi aku bangun kol 6.50 am...huhu...dah lambat tuk semayang subuh...mana taknyer cahaya matahari pun dah naik....tapi aku still sempat nak snap gambo langit pagi tur....aku tengok real nampak cantik jer tapi entah ler, bila dah jadik gambo cam biasa jer...apa pun aku suke per.....


Hurmm..tetiba dalam kul 11.15 am takder letrik kat area kilang tur, so dengan senaang lenang kitorang lepak² sambil tunggu time ader letrik...bahagian production ngan qc dapat rehat awal ko 11.30 sebab tak leh nak jalan mesin...tapi kena back up kul 12.30 pm ler.....rini time rehat aku pi JJ ngan kak liza and zety...sajer jer nak promote kasut kat kak liza sebab dia nak beli kasut tuk interview nie....aku promote cleef sebab memang sedap pon kalo pakai....tapi before balik aku plak yang sambar selai baju...huhu...cam mahal jer tapi dah terbeli nak wat camner....


Tadi, time nak balik keje, aku sempat lagi bawak balik notes, kekonon nak wat keje kat umah tapi cam hampeh jer...mana leh nak wat keje kat umah nie....baik aku on9 tuk release tension...huhu...keje cam bertambah jer tapi nak wat mana satu pun dah bengong....maklum ler dah bercampur aduk...First, kena cari D73A nyer step bumper part...2nd, D18D new dies- need confirmation from Mr. Sam, 3rd settle application form....pastu wat internal audit.....humm...jangan luper kasik report tuk meeting ari Jumaat nih....



Note: apa- apa jer lah boss.......

No comments: