Tuesday, October 4, 2011

Sarapan Besar

 ~1st attempt making spaghetti, its burn but now all perfect~~ wink*


Sarap besar aku pagi nie....disebabkan semalam dah tak dapat makan spegeti so, pagi tadi dengan jayanya aku wat untuk big breakfast....yeazza, amat best dan sedappppp......al-maklum ajer, instant spegeti sume orang pun boleh buat..huhu...

Tepat kul 10.00am aku kuar pi pekan sebab mo amik barang kat pos office..semalam deme leh courier petang and wajibun lah aku takdak kat umah....citt, tak pasal-pasal aku kena pi amik sendirikkk....costing tawww..

Well, esok akan bermula lah sesi mengaktifkan diri dengan gaya hidup sihat..cewah, kunun la sangat tapi harap berjaya since atkins aku terkubur layu...take time la kannn, kalo rush sangat nanti badan aku terkujat pulakk..hahahaha, alasan best punya...

Rini ada meeting plak..maleh beno nak gerak pi keje awal-awal..tapi disebabkan dah wajibun jadik kena rajinkan diri lah jugakkk...huh!

No comments: