Sunday, October 2, 2011

Best Jugak Ek!

 ~learning process~

Ok, first sekali aku memang tak sangka yang selama dua hari cuti kat umah blog aku ni updated.. haha...gelak sopan sikit sebabnya bila aku tak melayan langsung fb and ym secara otomatiknya aku akan mencontengkan ayat-ayat yang ada dalam kepala otak aku kat sini...it's rite, this is the best place to throw it out..even tho fb best tapi aku tak suka jugak hapdet status yang ada dalam kepala otak...nanti fed up plak member-member dalam fren list aku tuh...kat sini senang sikit sebabnya takder sapa nak condemn...lagipun most of them tak taw pun yang haku ader tempat lepak lain..its here! lurve it ...

Supposed this week aku pi Melaka as planned ngan Cik T tapi dia plak ada kursus kat Kelantan so, terpaksalah aku batalkan..nak lepak kat KL dan mak plak tak kasikk...(takut susahkan anaknyer kat KL...hahahaha..)so, lastly aku balik Tepeng aja... semalam petang chow dari Ipoh after settled few things then sok pagi balik Ipoh... kalo ikut ati mo gerak terus pi skool tapi menyusahkan sebab kete penuh barang so, tak sedap plak kalo bio lama-lama tengah panas terik kat sikul..better load kat umah ajer...

Owh, sekarang aku rasa cambest jer sebab dah learn something new..before this memang taw yang most of new hp dah boleh buat modem...and i'm using it..wahahaha..very convenience and no need to use berukband yang tak seberapa itu...

Sekian, dari aku yang kebosanan...rancang mo pi Tepeng Sentral and The Store...pagi tadi Tesco, Giant and Econsave telah aku redah...yeazzaaaa......^^

No comments: