Wednesday, September 14, 2011

Spaghetti

Perghhh....sedap beb kalo dapat makan spaghetti..dan kerana aku suka la aku dah mintak resepi spaghetti kat akak sekolah aku masa pot luck before Ramadhan..bila Syawal menjelma pula aku pun mintak lagi resepi spaghetti kat laki member aku a.k.a chef.

Akhirnya baru tadi aku melantak spaghetti yang aku buat sendiri menggunakan resepi akak kat sekolah tur...bukan takmo masak yang chef bagi tapi boleh dikategorikan darurat jugak sebab kat umah nie tak baper nak cukup kelengkapan masak-masak..so, nak senang terus beli Spaghetti Sauce Kimball... nyumm-nyummm-nyummm...

Tak sangka second attempt aku telah menjadik...first attempt masa dok kat KL dulu tuh...kunun nak makan tapi tak sedar yang aku nie buta seni masakan...boleh aku masak sauce spaghetti tur dengan sotong tanpa buat acara wajib memasak seperti menumis etc...pehhh, bila makan memang tak sedap la sebab rasa plain sebijik2 kuar dari botol sauce tur cuma ditambah dengan sotong ajer....

Well, lepas nie leh cuba menatang lain pulak even mood baik masak nie cuma datang sekali sekala jer....aku try masak nie pun pasal kat sekolah aku selalu ngat wat pot luck so, demi nak menunjuk skill aku yang tak baper terrer ngan kakak-kakak senior baik aku cuba sekarang...wohohohoho

No comments: