Thursday, August 14, 2008

ARGHHHHH!!!!!

Argghhh..... tension betul... baru ler aku pasan yang aku dah banyak sangat tertinggal citer² kat panggung... actually yang paling aku rasa hampeh sebab aku tak dapat nak usha citer 21 pasal sorang budak yang terer math n main terup tuh.... huhuhuh..... hampes tul.... camner la aku nak mengcover balik sumer citer yang aku dah missed... sedey siot!!!! kalo aku still kat tempat lama, sampai takder citer yang aku nak usha tapi sejak dok sini banyak laks citer yang aku missed... nie ler difference between dua tempat yang aku stay...

Anyway, semalam terubat gaks sakit aku nak usha wayang sebab aku pi kuar nengok susuk.. tapi still hampeh biler member aku tuh tak suker citer melayu... memacam dia dok repek kat aku sampai takleh nak tenang n concentrate nengok citer tuh... huwaaa!!!! tolong...mana nak jumpa kaki wayang cam ipah laie kat sini... sudahyer mau aku nengok sensorang jek....

No comments: