Thursday, April 28, 2011

No Power...

Chehhh.....tajuk kemain lagik omputih...humm, ari nie dah masuk ari ke-4 ber-atkins...makin lama boleh tahan jugak tapi semalam disebabkan nafsu melampau, aku makan jugak kuetiaw goreng and biskut wholemeal...adeh!!tataula apa jadik ngan induction aku nieh...and dah dua hari jugak aku amik orange sebab tak boleh tahan lapaq sangat..... humm, cemana lah dorang yang boleh strict ber-atkins selama induction session tuh?? mau ketaq-ketaq lutut haku+pening kepala laie....sebab tuh la aku tadak power...T_T!wokey, maybe nanti-nanti bila rajin aku 'kopipes' ajer pasal diet atkins nie......hehe tapi untuk general knowledge, atkins diet nie berasaskan protein and kurang carbs..so, kita kena makan lauk-pauk ajer dan elakkan amik makanan yang berasaskan nasik, tepung, bijirin etc...sapa yang nak cuba, bolehlah mulakan dengan tak makan nasik....^^

No comments: