Tuesday, April 6, 2010

Ketidakadilan -_-

Ini tidak adillll.....pernah ker hati korang menjerit-jerit  macam nie??aku rasa kebanyakan orang pernah merasainya... aku pun actually banyak kali jugak rasa cam tak adil jer berlaku tetapi sebabkan aku nie sempoi jer so, juz ignore.... banyak benda yang boleh jadik tidak adil nie dari sekecil-kecil perkara sampailah kepada sebesar-besar perkara...perkara apa?? hanya korang jer tahu...

Well, after heard something from classmate baru ler rasa ini tidak adil..tapi macam biasa, susah kita nak say out loud coz bukan semua yang boleh menerima dan tiada saluran untuk kita nyatakan perasaan ini... lainler ada customer service form..senang sikit cita...tapi belum tentu tindakan boleh diambil..

Lani aku kat maktab ngah praktis strings and aku pun tak bawa violin so, tenet guna netbook member jer....sib baik gak ader alat nie kalo tak buhsan gaks....bawak rekorder tapi rupenya strings n woodwind...

Sok ader clas tapi satu habuk RPH pun tak wat laie.....cam tak rajin jer aku tapi even tak rajin kena gaks wat and sometimes aura cekgu tur datang tiba-tiba......

No comments: