Sunday, April 26, 2009

Anniversary 75 Years Navy

Patutnya semalam kena gi Trekking Gua Tempurung tapi cancel laks ke tarikh yang akan diberitahu sebab takder bas nak bawak kitorang sume gi... reason cam hampeh sebab sume bas dah takder coz kena guna kat Lumut sempena Jubli Intan Navy yang ke 75 Tahun...

~~75 Tahun Navy~~

Neway, dalam tengahari dalam kul 1.00pm++ pas diskus ngan member, sume sepakat nak gi Lumut usha usha pameran yang navy wat ngan nak nengok jom heboh... tapi bila dah petang baru tau kat mana letaknya lokasi jom heboh tur... penat gile tapi still pusing-pusing before balik.

Aku pun sempat ler naik kapal navy tur tapi boleh naik setakat dua bijik kapal jer ler.. sebab bagi aku yang takder ilmu maritim nie menganggapkan sume kapal sama jer... sekadar boleh naik atas besi yang terapung kat laut... tapi not bad gak coz dapat usha lakonan cara-cara menyelamat mangsa tebusan and aksi tunggang tungging motor...

~~ensem weih abang nie~~

Time balik memang jammed giler.... dah ler penat tunggu bas nak ke parking keta dah dekat sejam, kuar dari area Navy pun dah dekat kul 10.00pm++ and singgah kedai makan kemain lama laie dorang masak sampai dekat sejam tunggu... and lastly sampai umah dekat kul 2.00am++.... giler, aku memang ngantok tak hingat.... nak bukak bijik mata pun tak larat.. memang all out abis!! so, sebagai peringatan kat diri aku kena pada-pada ler pasnie.... tu pun sib baik aku jadik passenger jer, cemana ler kalo jadik drebar? huhu ~_~

No comments: