Friday, April 6, 2007

Claims N Contract Price Briefing


Kul 3.00 pm tadi aku gi Proton Shah Alam sebab ada briefing kat situ...at first, aku maleh nak gi sebab nie adalah first time aku kuar briefing sensorang...before nie aku dok kat opis jer, n kalo kuar pun mesti ngan boss aku jek...tetiba hari nie aku kena gi sorang sebab sumer HOD memang tak leh kuar....sebab ada factory visit dari customer.....dorang kena ader ler tuk mejawab apa² yang patut.....penyudahnyer aku yang kena hantar gi briefing...tapi syok gak sebab nie first time experience aku...juz dengar jek, then balik opis citer ler kat boss aku aper dorang brief....tur jek.....kalo gitu rajin ler aku pegi brief yang lain² nanti...kikiki ^_^.....tapi satu jer yang rugi sebab aku tak jumpa pun member aku kat proton tur...kalo tak boleh kenal² sebab kitorang memang tak berkenalan secara live pun...juz contact² on call jer pasal keje....takper ler, lenkali kalo aku gi Shah Alam leh jumpa kut....tur pun kalo memasing ada masa....before balik aku sempat snap gambo lotus kat lobby showroom tur...hehe...

No comments: