Wednesday, April 22, 2009

Love Me Not Muvi


Semalam aku layan muvi korea kat youtube...cari link nak donlot cam tapi tak sabo nak tunggu so, aku bukak jer lah youtube...citer nie recommended by sorang forumer...and semalam jugak ler aku giat mendonlot movie² yang cambest... tak kira ler bahasa apa pun asal orang recommend kata best and must watch then aku pun menorrent la... maklumler, pakat² kena kuarantin....ekekeke.... bosan beb tak dapat hang out!!!

Well, sapa² yang nak merasa sedey cam aku rasa pi lah usha citer Love Me Not... tapi tatau la kalo yang dah kering air mata and takdak feel kalo nengok citer nieh....lagipun aku memang suke layan citer yang ringan² dari yang heavy...tapi kalo sekali sekala tur boleh la.... and citer heavy yang aku baru pas layan was Crossing Over...memang best!! recommended... 4/5*

~~Note: rajin laks aku updet kalo kat opis..ekekeke

No comments: