Tuesday, April 21, 2009

Bulan Melancong a.k.a Cuti-Cuti a.k.a Berjalan-jalan

Oppsss.... bulan nie bukan ler bulan melancong sedunia tapi bulan melancong untuk aku la... awal bulan baru nie aku dah kena join kursus kat Pangkor and as biasa sambil  menyelam minum air.. memang sesuai sangat ler sebab wat kat Pangkor... nak kata best tur tak ler sangat sebab pegi pun bukan sebab nak bercuti tapi ada aktiviti yang memerlukan kerahan otak dan tenaga.... tapi still boleh mencari ruang untuk menikmati keindahan alam..... nak kata aku travel pas abis kursus tur memang takder langsung sebab bila folo dalam group kena ler dengar kata orang ramai... yang best pun sebab boleh naik speed boat keliling pulau sekitar pangkor.... 

Then, minggu nie laks akan join aktiviti trekking kat gua tempurung...this is first time join aktiviti nieh and memang agak excited gaks ler.... sebab apa aku join?? sebab bayaran yang memang murah.. RM 5.00 hinggit sorang.... termasuk makan tengahari...sapo nak lepaskan peluang kan??

And last aktiviti untuk bulan nie ialah melancong tempat yang jauh sket... pi Kuala Terengganu laks... hehehe.... dah lama tak jejak kaki kat sana.... excited giler lah...neway, apa- apa updet tunggu pas balik dari vacation la... ^^

No comments: